Welkom op onze nieuwe Help

Welkom op onze nieuwe Help-site / Community!

Naast het onderbrengen van de nodige documentatie en video-materiaal hebben we dit ook in het leven geroepen om onderlinge communicatie tussen ontwerpers en gebruikers aan te moedigen. We krijgen vaak vragen waarvan we weten dat dit door andere organisaties al is opgepakt. We zien dan ook graag dat ontwerpers met elkaar in contact komen.

Wees beleefd , behulpzaam en vergeet met het delen van ideeën niet om privacy. Mocht je een afbeelding willen plaatsen om te laten zien hoe jouw dashboard er uit ziet, vergeet dan vooral niet namen en cijfers te verbergen. Mocht je ondersteuning hierbij nodig hebben dan horen we dit graag.

Maak je profiel compleet
Klik rechtsbovenin op jouw profiel-icoon en selecteer Voorkeuren . Je kunt hier , indien gewenst, jouw naam en foto opgeven. Eventueel kun je ook aangeven van welke organisatie je bent.

1 like

Hoi Hamza!
Ziet er goed uit.
2 vraagjes,
Kan ik in de tussentijd nog bij de oude omgeving? Naar mijn weten is er een filmpje met uitleg van de MDO dashboard(s). Daar ben ik naar op zoek.
Veel op deze site is wit met licht grijze letters. Dit lijkt te komen door mijn dark mode. (tip voor anderen)
Schermafbeelding 2022-07-04 101156

Bedankt Annique.

De video’s ben ik as we speak aan het overzetten. Zodra dit is afgerond, laat ik het je weten. Toelichting over het MDO-dashboard kun je ook terugvinden in het dashboard zelf en daar vervolgens op de knop Uitleg te klikken.

Ik zal kijken naar de dark-mode

gr Hamza